Wednesday, August 25, 2010

Hebahan Umum : Workshop EFT

APAKAH ITU EMOTIONAL FREEDOM TECHNIQUE (EFT)?

EFT merupakan satu Kaedah Terapi Pembangunan Diri yang berasaskan pendekatan terapi diri (self therapy ) MINDA-EMOSI yang popular digunakan dalam menangani pelbagai isu kehidupan terutamanya :-

1. EFT banyak digunakan untuk mengatasi masalah kesihatan mental dan emosi khususnya berkaitan masalah psikosomatik (sakit psikologi).

2. EFT digunakan untuk mengatasi isu-isu psikologi yang menyebabkan seseorang individu itu sering GAGAL, KECEWA, SUSAH /MASALAH KEMISKINAN, KELIRU dan sebagainya.

3. EFT sering digunakan dalam melakukan TRANSFORMASI terutamanya dalam membangunkan potensi diri.

4. EFT digunakan sebagai alternatif atau teknik rawatan sokongan untuk mengatasi masalah kesakitan dan simptom fizikal walaupun kaedah rawatan yang lain telah gagal sebelumnya (contoh migrain teruk, pening kepala, sakit sendi, hipertension, gejala simptom stres, jantung berdebar, sesak nafas, penyakit kronik seperti kanser/barah-sebagai mengatasi masalah ketidakstabilan emosi dan pelbagai sakit fizikal yang lain).

5. EFT sering berguna untuk mengatasi masalah emosi seperti menguruskan stress, masalah panas baran, kebimbangan, resah, ketidak stabilan emosi, trauma, phobia dan sebagainya.

6. EFT berguna untuk melakukan re-programming mindset dari negatif kepada positif. Memecahkan halangan minda (limiting belief/mental block), meningkatkan kecerdasan otak seperti penumpuan dan daya fokus serta membina fikiran yang positif.

7. Mengatasi tabiat atau habit negatif seperti mengigit kuku jari, ketagihan merokok, masalah makan yang menjurus kepada obesiti, gangguan tidur/insomnia dan sebagainya.

8. EFT mampu meningkatkan tenaga aura dan daya tarikan positif diri.

9. Menjadi terapi pelengkap kepada pelbagai teknik dan kaedah pembangunan diri yang lain seperti KUASA MINDA dan HIPNOSIS.

10. Terapi yang berguna dalam meningkatkan PRESTASI kerjaya, bisnes, akademik, pencapaian persembahan (peak performance), pembangunan pesonaliti dan sebagainya.

11. EFT adalah satu pilihan rawatan diri yang mampu membantu anda menghadapi situasi kehidupan yang semakin mencabar!

Jika Anda sudah pernah menyertai pelbagai program latihan tetapi anda masih sering gagal dan belum dapat mencapai matlamat atau memenuhi keinginan Anda, maka ini adalah satu program latihan yang MESTI anda sertai.

Dengan nilai wang yang jauh lebih rendah, anda dijamin akan memperohi ilmu yang bermanfaat untuk anda bergerak maju ke hadapan dalam mencapai impian anda.

Maklumat Workshop
Tarikh : 25hb Sept 2010 - Sabtu (9.30am-4.30pm)
Lokasi : Kuala Lumpur
Yuran : RM350.00 (Bagi yang mendaftar sebelum 10hb Sept 2010, Yuran HANYA bernilai RM 280.00)


HADIAH PERCUMA akan diberikan iaitu :

# Sebuah Buku ditulis Amar Mahmood bertajuk "Tarik Kekayaan Dengan KUASA MINDA"
# 10 buah Ebook yang mengandungi pelbagai teknik dan informasi lanjut tentang EFT yang bernilai ratusan ringgit!

Testimoni live dari peserta yang pernah menyertai workshop ini  juga akan disertan supaya peserta dapat melihat sendiri manfaat yang diperolehi oleh peserta sebelumnya.
Untuk mengikuti WORKSHOP atau PROGRAM yang dianjurkan ini, Sila uruskan pembayaran anda melalui:-
Bank : MAYBANK – 1540-1738-3350
Akaun : Amar Mahmood

Kemudian hantarkan nama dan detail bayaran anda melalui email ke :- amar_sukses@yahoo.com atau SMS ke 016-2488106.


Dikendalikan Oleh:

Al Qudrah Training & Consultancy

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin