Sunday, February 13, 2011

Emotional Freedom Technique- Satu Terapi Minda-Emosi Yang PERLU Anda Pelajari!

Emotional Freedom Technique atau EFT (kini semakin ramai mula menggunakan MTT-Meridian Tapping Technique) merupakan salah satu kaedah atau terapi diri yang semakin banyak diamalkan atau dipelajari oleh individu yang ingin membangunkan potensi diri, mencapai matlamat, meningkatkan pelbagai aspek-aspek kehidupan dan sebagainya.

Tidak hairan ramai nama-nama besar di dalam dunia pembangunan diri seperti Jack Canfield, Bob Proctor, Cheryl Richardson, Bruce Lipton, Joe Vitale, Dr. Joseph Mercola dan ramai lagi yang sudah menggunakan kaedah ini. Malahan mereka telah memberi cadangan agar setiap individu cuba mengetahui menggunakan EFT ini. (sila rujuk laman ini untuk informasi lanjut : Tapping World Summit )

Jika mahu disenaraikan manfaat yang boleh diperolehi dengan menggunaka EFT, ia akan menjadi sangat panjang. EFT mempunyai impak besar terutama di aspek kesihatan, pembangunan diri, pencapaian matlamat, pembangunan potensi, dan banyak lagi.

Disebalik method lain seperti Hipnosis, NLP, Silva Mind Control, Mind Power dan lainnya, EFT lebih mudah, praktikal dan dinamik. Selain itu ia juga lebih saintifik secara klinikalnya dan telah terbukti banyak memberi kesan positif kepada ribuan penggunakan di seluruh dunia.
Anda hanya perlu mengetahui protokol lengkap untuk melakukannya iaitu dengan mengikuti banyak infirmasi yang terdapat secara online atau anda hadir di dalam workshop lengkap EFT yang akan saya kendalikan pada bulan Mar ini. 

Hubungi 016-2488106 untuk maklumat lanjut!



No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin