Wednesday, September 29, 2010

Salam buat semua...

Asalamualaikum dan salam sejahtera buat semua....

Setelah blog asal saya iaitu amarmahmood.com 'hilang' akibat gangguan teknikal yang sangat teruk awal tahun ini, saya memutuskan untuk berekat sekita dari menulis secara konsisten di internet. Walaupun ramai rakan-rakan blog yang mengirimkan email memberi dorongan untuk saya menulis secara kerap, saya memilih untuk berehat sambil mengambil masa mendalami beberapa pekara dan menguruskan program-program latihan yang saya kendalikan.

Walaupun begitu, saya masih kerap online cuma kebanyakannya hanyalah untuk membaca berita-berita online yang bertebaran di alam internet ini.

Bagaimanapun beberapa hari ini, keinginan menulis datang secara lebih mendesak.

Insya Allah..saya akan aktifkan semula blog yang bakal menjadi tempat saya berkongsi cerita dan pengalaman...

Salam buat semua

Amar Mahmood
Jurulatih / Konsultan
AL QUDRAH Training & Consultancy

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin