Friday, October 1, 2010

Program Latihan

Saya membahagikan kepada dua jenis program latihan yang kerap saya kendalikan. Iaitu:-

1. Program latihan khusus untuk Organisasi Syarikat, Badan Perkhidmatan Awam dan Institusi Pendidikan Tinggi. Selain itu saya juga menerima sebarang jemputan bagi syarikat-syarikat yang skala kecil.
Topik selalunya meliputi :

a) Motivasi dan Pembangunan Staf/Diri
b) Pembangunan Kepimpinan dan Pemantapan Jati Diri
c) Kemahiran Komunikasi khusus untuk pemimpin organisasi
d) Pengurusan Stres dan Emosi

2. Program Latihan bagi masyarakat Awam dan juga orang perseorangan.
Program latihan ini biasanya dihebahkan melalui blog, iklan dan juga facebook yang dikendalikan oleh saya atau syarikat yang menganjurkannya.
Topik selalunya meliputi subjek Kekuatan Otak dan Minda Separa Sedar, Kuasa Emosi, Hukum Tarikan (Law of Attraction) dan juga beberapa topik lain yang selalu dikemaskinikan melalui blog ini.

Bagi yang berminat untuk mengetahui sebarang jadual terkini, tuan-tuan digalakkan selalu membuka laman blog ini atau menghubungi saya di talian yang tertera pada sisi blog ini. Saya bersedia menjawap sebarang soalan yang berkaitan.

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin