Friday, May 14, 2010

Program "Holistic Stress & Emotion Management"

Minggu hadapan saya akan mengendalikan Latihan Korporat selamat 2 hari untuk MPSJ. Program ini akan dijalankan pada 18 & 19hb nanti dengan subjek adalah tentang Pengurusan Stres dan Emosi. Saya akan mengendalikan program ini dengan mengguakan pendekatan holistik iaitu menyentuh "mind-body-soul" atau mudahnya ; tubuh-minda-jiwa (spirit).

3 pendekatan utama yang saya tekankan adalah :

1. Coaching- membimbing
2. Therapy Based
3. Holistik

Modul dibangunkan bukan sekadar membantu peserta dalam mengendalikan dan mengurus tekanan, sebaliknya saya akan membawa peserta kepada isu utama yang membawa kepada maslah stres atau tekanan ini iaitu bagaimana mengurus, membangunkan EQ dan seterusnya merawat emosi.

Selain itu, pada penhujung Mei, saya akan mengendalikan program pengembangan personal untuk pelajar Kolej Yaysan Mara. Program berjalan untuk 6 hari. Bagaimanapun saya akan terlibat hanya untuk 2 hari dengan mengupas dan membimbing pelajar kaedah terbanik membangunkan mindset.

Insya Allah..saya akan menganjurkan beberapa program latihan dan bengkel untuk awan pada bulan Jun nanti.

Saya akan mengendalikan dua modul utama iaitu Workshop "Rahsia Minda Jutawan" dan juga Bengkel Emotional Freedom Technique  yang akan dibuat secara istemewa pada bulan Jun nanti.

Sekian..

Salam..

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin