Wednesday, June 22, 2011

Jadual Workshop EFT untuk Julai 2011

Saya menerima beberapa pertanyaan tentang jadual latihan yang saya kendalikan. Tetapi kerana saya sibuk dengan beberapa urusan, kebanyakannya saya minta agar mereka mengikuti hebahan yang akan saya lakukan melalui blog ini.

Memandangkan tidak lama lagi kita akan memasuki bulan Ramadhan (Ogos), maka saya HANYA akan mengendalikan satu program latihan khusus untuk Terapi EFT pada bulan Julai nanti. Selepas itu, saya hanya akan mengendalikan semula program-program latihan bagi khalayak umum hanya selepas sebulan kita berpuasa.

Maka saya amat berharap agar mereka yang berminat dan pernah menghubungi saya untuk mengikuti program latihan yang dikendalikan oleh saya, tidak melepaskan peluang untuk menghadiri program kali ini.

Berikut adalah maklumat penuh program tersebut.

Program : Workshop Intensif EFT
Tarikh : 30hb Julai 2011 (Sabtu)
Tempat : Kuala Lumpur
Yuran : RM200.00

Insya Allah, saya akan menulis lebih lanjut tentang intipati dan pengisian program kali ini. Hubungi 016-2488106 untuk pendaftaran.

Sekian
 

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin