Thursday, March 18, 2010

Pesta Buku Antarabangsa KL 2010...

Buat dua tahun berturut-turut saya tidak dapat menghasilkan sebarang buku baru khusus sempana kedatangan Pesta Buku Antarabangsa kali ini. Walaupun sebenarnya bahan yang ada agak mencukupi untuk saya menyelesaikannya, naluri saya masih belum berpuas hati dan masih mahu menokoktambah beberapa penulisan baru ke dalam manuskrip tersebut.

Mungkin ada sesuatu yang tersembunyi dan hikmah buat buku akan datang ini. Insya Allah...bila sampai masa yang sesuai dan cukup "rasa" yang saya ingini tentang buku tersebut, saya tidak akan berlengah untuk menghantar naskah tersebut ke pusat penerbitan.

Buat masa ini, kita raikan kedatangan Pesta Buku ini dengan peluang menambah ilmu dengan harga yang lumayan!

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin