Friday, December 31, 2010

Selamat datang 2011


Alhamdulillah, syukur ke pada Allah swt. Hari ini aku masih terus bernafas dan masih diberi kesempatan untuk menikmati keindahan alam ciptaan -Mu ini.

Terima kasih Ya Allah atas limpahan segala kejayaan, kegembiraan, kekayaan dan kemakmuran yang dianugerahkan kepada aku dan keluarga ku. serta seluruh rakan-rakanku yang lain.

Terima kasih atas apa yang aku perolehi sepanjang tahun 2010 yang lepas. Setiapnya tentu sahja untuk memberi kebaikan dan manfaat buat aku pada hari yang mendatang ini. Sesungguhnya tahun 2010 telah memberi pelbagai pekara positif dan rangkuman pelajaran yang berguna buat diri ku.

Terima kasih sekali lagi Ya Allah...moga 2011 ini memebri lebih banyak kejayaan, kegembiraan, kekayan dan kemakmuran buat aku, keluargaku dan juga mereka-mereka yang lain.....

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin