Sunday, January 31, 2010

Rahsia Minda Jutawan

RAHSIA MINDA JUTAWAN
Jul.05, 2007 in "Review" Buku, Kuasa Minda/Kekuatan Otak, NLP

Semenjak buku ini diterbitkan dipasaran, saya menerima banyak feedback. Alhamdullilah, kebanyakkannya sangat positif dan memberi pujian terhadap kandungan buku tersebut. Ini sebenarnya memberikan satu semangat untuk saya menulis lebih banyak subjek yang berkaitan Minda , kuasa minda, mind set dan juga pasal kekayaan.

Semalam. saya menerima satu lagi panggilan dari sahabat lama dari selatan negara yang mengucapkan tahniah dengan penerbitan buku tersebut. Malahan buku tersebut sebenarnya sahabat saya dapati dari cadangan seorang jutawan muda (mamak) yang kebetulan adalah kawan kepada sahabat saya itu. (besar hati saya bila seorang jutawan mencadangkan sendiri buku tersebut kepada rakan2nya.

Sebenarnya, saya telah menerima banyak email mahupun panggilan telepon yang ingin mendapat penerangan lebih lanjut tentang subjek mindpower nie. Kerna itu, saya mempercepatkan pembinaan blog ini bertujuan untuk berkongsi lebih lanjut topik yang pada saya sangat menarik kita pelajari.

Buat rakan2 yang selalu bertanya dan memberi sokongan…terima kasih dan tunggulah buku kedua saya yang membincangkan topik LENGKAP tentang mindpower yang sangat praktikal untuk di amalkan.

Sehingga kini, selepas hanya memasuki 3 bulan sahaja penerbitan buku tersebut, saya difahamkan oleh PTS Pro yang buku tersebut telah diulang cetak untuk cetakkan kedua…Syukur pada Allah. Moga buku tersebut dapat memberi manfaat buat sesiapa yang telah melabur untuk membeli ilmu pengtahuaan tersebut.

Malahan, buku tersebut telah mula menjadi modul wajib bagi beberapa syarikat yang berasaskan marketing dan networking kepada member2 baru syarikat mereka bagi membentuk penyediaan mindset yang betul apabila memulakan bisnes mereka.

Harapan saya, moga saya dapat berkongsi lebih banyak ilmu dan pengetahuaan yang berguna untuk kita mencapai kejayaan, kekayaan dan kemakmuran.

Terima Kasih buat semua…

Amar Mahmood

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin