Saturday, January 30, 2010

Salam Kemakmuran buat Semua!

Jul.03, 2007

Alhamdullilah….syukur kepada Allah kerana dengan izinnya saya dapat memulakan penulisan di sini. Ribuan terima kasih buat sukeri.com kerana telah membantu saya dalam menyiapkan blog ini.
Buat pengetahuan anda, ini adalah blog saya yang pertama maka sudah tentu anda akan dapat melihat beberapa perubahan yang akan dilakukan pada blog ini pada masa yang terdekat. Bak kata orang tua, masih dalam peringkat “trial and error”.
Apa pun, yang penting blog ini akan saya gunakaan dengan sebaiknya untuk berkongsi pengetahuan dengan anda dan akan menjadi “platform” untuk saya menyampaikan pengetahuaan terutamanya yang berkaitan tentang psikologi sukses dan pembangunan diri dengan menggunakan kekuatan atau sains minda sebagai alat untuk memgubah diri kita.
Mungkin terdapat beberapa blog yang telah mendahului saya dalam memperkatakan tentang sains minda atau kuasa minda, tetapi percayalah pengetahuaan ini sebenarnya sangat luas dan tidak akan habis rahsianya walaupun telah melalui pelbagai tahap pembangunan dan kelompok golongan yang telah menulis tentang kehebatan pengetahuaan ini.
Di samping itu, selain dari menggunakan kekuatan minda (mind), saya juga akan mengisi dan menggunakan pendekatan psikologi energi (energy psychology), kuasa emosi dan spiritual dalam perjalanan kita ingin mencapai kejayaan atau apa sahaja yang kita inginkan dari segi kesihatan, kekayaan, kegembiraan mahupun kemakmuran.
Menjadi Visi blog ini untuk mengubah persepsi dan membuka minda masyarakat kita tentang erti kejayaan, kekayaan dan kemakmuran. Di samping itu, blog ini akan memperkukuhkan lagi penggunaan dan pengetahuaan tentang kekuatan minda kepada masyarakat Malaysia, di samping membawa anda untuk mengenali kemampuan diri manusia yang tak terbatas sesuai dengan diri kita sebagai mahkluk kejadiaan Allah yang terbaik.
Di samping itu, saya akan memperkenalkan beberapa lagi rahsia kehebatan yang ada pada diri manusia iaitu kuasa emosi dan kerohanian (spiritual) sebagai kekuatan kita menempuh perjalanan kehidupan setiap hari.Harapan saya, moga blog ini dapat memberi manfaat yang tak terbatas buat semua.
SALAM PERKENALAN BUAT SEMUA……
“Man is what he believes…” – Anton Chekhov (1860-1904)
Kawan…
“Setiap hari kita berjuang untuk mencapai matlamat kita dan membebaskan diri dari kesempitan kehidupan, jadi blog ini adalah hadiah buat semua. Walau sedikit yang kita dapat tetapi disiplin amalan yang berterusan akan membuahkan hasil yang memuaskan.”
“Khusus buat Empire Team, sukses datang dari dalam diri anda….jadi jangan salahkan faktor luar jika masih ada yang belum berjaya. Lihat di dalam, nescaya anda dapat mencari sebabnya.”
“Buat Abg Mat (Brother’s Empire) terima kasih atas dorongan dan keyakinan atas diri kwn…”
“ When you open your eyes, you have to open you mind…then you will have an open heart….”- Amar Mahmood

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin