Monday, February 1, 2010

Teknik KUASA MINDA

Teknik@ Sains Minda
Aug.06, 2007 in Kuasa Minda/Kekuatan Otak, NLP, Psikologi Sukses


Selepas menerangkan teknik2 berkomunikasi dengan minda cara konvesional dan mudah, saya akan menerangkan pula teknik2 atau teknologi minda yang telah dicipta dan dibangunkan oleh individu2 tertentu.

Kaedah yang digunakan kebanyakkannya adalah yang telah terbukti dan telah banyak diguna pakai oleh ramai orang. Tetapi, teknik2 ini selalunya perlu dipelajari dengan mengikuti kursus atau bengkel yang dianjurkan oleh mereka yang telah mendapat kelayakan untuk mengajarkan teknik atau method tersebut.

Melalui blog ini, saya akan berkongsi dan membuat beberapa recommendation untuk anda. Tetapi ia adalah pandangan peribadi saya sahaja. Malahan, anda perlu mengikuti course @ teknik yang anda fikir sesuai dengan pendekatan dan kemampuan anda sendiri.

Beberapa kaedah yang akan saya perkenalkan dan sangat popular ialah :

Hipnosis

NLP-Neuro Lingistik Programing

Silva Mind Control Method

Subliminal Teknik

Alpha Thinking -Brainwave Tech

dan beberapa lagi.

Amar Mahmood

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin