Saturday, February 27, 2010

Personal Coaching

Bagi menyelesaikan penulisan buku terbaru saya, sepanjang bulan tiga (march) ini saya tidak akan menjalankan sebarang program latihan di luar kecuali di pusat latihan saya di Melaka. Bagi yang berminat untuk mendalami subjek dan disiplin yang saya tawarkan, saya bersedia untuk memenuhi permintaan personal coaching terutama untuk Terapi EFT, Latihan Kuasa Minda dan juga untuk energy healing (kaedah REIKI).

Mereka boleh hadir secara perseorangan atau secara kelompok (berkumpulan) samada melalui temujanji di pusat latihan saya atau ditempat yang disediakan.

Personal Coaching selalunya lebih spesifik kepada isu atau area yang dihadapi oleh peserta.

Jika berminat sila hubungi saya ditalian berikut :- 017-6839638 atau email kepada amar_sukses@yahoo.com

Sekian.

Amar Mahmood
Jurulatih/Konsultan

No comments:

Post a Comment

Jemputan Program Latihan

Bagi Tuan/Puan yang berminat untuk menjemput saudara Amar Mahmood ke program atau sebarang aktiviti latihan bagi Organisasi dan kumpulan tertentu, Tuan/Puan boleh menghubungi nombor berikut : 012-6990793 atau email terus ke email beliau : amar_sukses@yahoo.com

Sekian, Terima Kasih
Admin